петък, 4 януари 2008 г.

Ами-и-и, честито ми.


Днес е 33-ия ми рожден ден. Реших, че е подходящ за публикуване на първия пост в току-що създадения ми блог. Шоколадово ми е, но и малко тъжно. Не се харесвам напоследък и това няма нищо общо с възрастта. Все пак 33 години не са много. Не са и малко. Това, което ме натъжава, е фактът, че на 23 се чувствах много по-зряла, по-знаеща и по-можеща от сега. Боли ме, защото се оказва, че опитът не може да замени ентусиазма и желанието. Боли ме, защото постепенно оптимизмът ми посивява, потъмнява и съвсем скоро ще изчезне. Боли ме, защото виждам как бонбоните в кутията ми с име ЖИВОТ постепенно намаляват, а аз продължавам лакомо да ги нагъвам една след друга...
Дори времето се опитва да е в унисон с мен. Все пак рожденият ми ден си е МОЯТ ден! Навън вятърът вие, навсякъде е бяло, чисто
и студено, но вътре в мен зимата е различна. Бургаска зима. Дъждовна и мека. Несвършваща есен. Това е, донесох Бургас в сърцето си. Пожелавам си това да ми помогне да приема Варна, защото вече една година сме като противоположни магнити и не мога, не мога, не мога да свикна с този град. С хората. Дори не съм сигурна дали го искам...
33 години. Дали е време за равносметка?! Или все още ми е разрешено да мечтая?! Не знам. Но си обещавам да направя всичко възможно, за да върна предишното Аз и да го усъвършенствам с днешното.
И така, честит рожден ден, както на самата мен, така и на новоизлюпения блог chockolina!



4 коментара:

Жана :) каза...

Здравей Сhokolina! И честит рожден ден! Една жена на 33... това е легендарно и божествено! Желая ти от сърце всичко, което една жена на 33 трябва да изживее. След това незнайно как и защо живота по някъкъв начин се променя. Повярвай ми, преживях го! При мен за добро - надявам се и при теб! Следващият път чух, че е след 40, но има много време до тогава! Бъди щастлива! Прегръща те една жена на 38!

dolores каза...

Честито със закъснение и от мен.
Пожелавам ти да не спираш да мечтаеш. Ти си в една прекрасна възраст наслаждавай и се. Аз съм на 35 и като теб преди няколко дни също имах рожден ден на 1 януари. Аз обаче се чувствам много по зряла, красива и привлекателна отколкото като бях на 20 години. Желая от сърце и на теб същото. Имай вяра в себе си!
Бъди много обичана и желана! Късмет!

chockolina каза...

Благодаря ви, момичета!
Както казах, не възрастта е тъжното в цялата работа, а това, че вярата, че можеш да промениш света, стига само да поискаш, отслабва все повече.

Desi каза...

Здравей Светле, искрено се надявам, че изминалата година бе за теб още едно изпитание-освен, че все още продължаваш да живееш в най-хубавия град за живеене, в него ще се роди и един нов живот. Много искам това да стопли теб и да ти помогне да обикнеш поне малко нашият град.
Честит 34-ти Рожден Ден!
Пожелавам ти една изключително емоционална година, изпълнена с топлина,обич и нежност!
Бъди здрава, нека и най-малкият жест те прави щастлива и значима жена!
Целувам те и те прегръщам:Деси Филипова

XING